OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic AB är ett av Sveriges äldsta och mest framgångsrika företag inom Callcenterbranschen. Vi har idag över 700 anställda i Sverige, med verksamhet i Stockholm, Göteborg och Söderhamn. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har över 30 000 arbetsstationer och finns representerat i 39 länder och är därmed det mest spridda callcenterföretaget i världen. Vi söker en Projektadministratör till vårt team. [ Vill Du bli vår Projektadministratör men saknar erfarenhet? Är du initiativrik, ambitiös, noggrann, har eget driv och är självständig? Vi söker Dig som har något års arbetslivserfarenhet, som har god datakunskap, goda excelkunskaper, som är driven och målinriktad, och som vill få möjligheten att utvecklas hos oss på Teleperformance. Tjänsten som Projektadministratör är en ny roll, Du har därför möjlighet att vara med och påverka och utveckla hur rollen kommer att se ut. Arbetsuppgifter: Som projektadministratör kommer Du att ha ett nära samarbete med uppdragets Client Manager.[ Du kommer att ansvara för det administrativa i uppdraget, såsom statistik, uppföljning, rapportering till CM, samt lägga beställningar till IT. Kontinuerligt förbättringsarbete, utveckling av arbetsrutiner och effektivisering är viktiga delar i rollen som Projektadministratör. Du kommer att delta i möten såväl internt som med kund och Du kommer tillsammans med Client Manager att ansvara för att vi levererar i tid och i enlighet med kundens definierade mål. [ Vi söker dig som: -[[[[ Har gymnasiekompetens -[[[[[[[[[ Har något års arbetslivserfarenhet -[[[[[[[[[ Goda datakunskaper och ett logiskt tänkande -[[[[[[[[[ Goda excelkunskaper -[[[[[[[[[ Ett strukturerat arbetssätt och är detaljorienterad -[[[[[[[[[ Hög social kompetens och eget driv -[[[[[[[[[ God kommunikativ förmåga i både tal och skrift -[[[[ Är resultatorienterad -[[[[[[[[[ Är analystisk lagd och har ett logiskt tänk -[[[[[[[[[ Har god social kompetens och är flexibel[[ Det är meriterande om du har erfarenhet från Callcenter-branschen. Denna tjänst ger dig som är i början av arbetslivet möjligheten att utvecklas på Teleperformance. [ Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman