Projektadministratör till unikt energi utanför Varberg!

Projektadministratör till unikt energi utanför Varberg!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en viktig del av ett ledande energibolag utanför Varberg? Vi söker en erfaren projektadministratör som kan bidra till framgångsrika energiprojekt. Ta chansen att forma framtidens energilösningar i en dynamisk miljö. Ansök nu!

OM TJÄNSTEN

Som administratör kommer du att spela en viktig roll i att stödja och koordinera administrativa processer och uppgifter. Din förmåga att arbeta självständigt och driva uppgifterna framåt kommer att vara avgörande för att säkerställa smidiga arbetsflöden.
Dina ansvarsområden inkluderar att hantera korrespondens, dokumentation, bokningar och andra administrativa uppgifter. Du förväntas också aktivt delta i förbättringsarbeten och komma med förslag på effektivisering inom ditt område. Detta till ett spännande och ledande energibolag med fokus på en hållbar framtid!

Denna tjänst är säkerhetsklassad, därmed kommer en säkerhetsprövning att genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Du erbjuds


* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
* Möjligheten att arbeta på ett ledande unikt bolag inom energibranschen


ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Mötesadministration, kallelser, åtgärdslistor, dokumentation samt protokoll
* Administrera mejlgrupper, hemsida, uppdatering av specifik
* Säker Site – administration och genomförande (inkl. genomförande på engelska)
* Registrera kunskaps- och besiktningsintyg
* Administrera ärendehanteringssystem och tillträdesadministration
* Administrativ utveckling


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta är en del av det dagliga arbetat och språkkunskaperna är viktigt av säkerhetsskäl
- Besitter goda kunskaper och tidigare erfarenheter från liknande arbetsuppgifter
- Besitter god vana av olika affärssystem

Det är meriterande om du har
- Arbetat i dokumenthanteringssystem
- Arbetat inom energibranschen tidigare

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:'
- Strukturerad
- Självständig
- Lösningsorienterad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2023
  • Ansök senast: 8 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024