Projektadministratör till välkänd aktör inom transportindustrin-Södertälje

Projektadministratör till välkänd aktör inom transportindustrin-Södertälje

Arbetsbeskrivning

Här väntar en spännande möjlighet för dig som tycker det är roligt och utmanade att arbeta i projekt samt vill fortsätta utvecklas i en häftig arbetsmiljö. Om du har relevant utbildning och arbetslivserfarenhet råder vi dig att läsa vidare!
Om tjänsten
För vår kunds räkning söker vi på Perido en Projektadministratör. Företaget är en världsledande leverantör av transportlösningar och tillsammans med partners och kunder driver de omställningen till ett hållbart transportsystem. Tjänsten är placerad på vår kunds stora huvudkontor i Södertälje.
Dina arbetsuppgifter
Som projektadministratör är du med och samordnar kring testandet av prototypmotorer. Det är många avdelningar och produktioner inblandade vilket kräver en koordinerande kraft som tar ansvar för att alla tillsammans hittar ett effektivt och framgångsrikt arbetssätt.
Dina egenskaper
Vi söker en positiv och lösningsorienterad administratör som trivs i en händelserik miljö där man behöver ha ett flexibelt mindset. I grund och botten arbetar du strukturerat vilket gör att du har en god överblick av arbetsuppgifter och vad som ska göras. Mot dina kollegor är du lyhörd och tillmötesgående samt kommunicerar på ett rakt, tydligt och pedagogiskt sätt. Vidare tar du ett stort ansvar i att driva dina arbetsuppgifter framåt.
Låter det här som en intressant utmaning? I så fall vill vi gärna veta mer om dig, så skicka in din ansökan redan idag!
Kvalifikationer:
Relevant eftergymnasial utbildning
Relevant arbetslivserfarenhet från ett tekniskt yrke
Goda kunskaper i MS Office, speciellt Excel
Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Meriterande:
Erfarenhet av arbete i JIRA
Grundläggande förståelse för förbränningsmotorer
Erfarenhet av Planerings- och samordningsarbete
Erfarenhet av Förändringsledning/förbättringsarbete

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-07-15. Start 2022-12-01.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/lediga-jobb/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på fredrika.lundmark@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33412 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och idag är vi fler än 50 medarbetare internt, med över 800 konsulter på uppdrag runt om i Sverige. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2022
  • Ansök senast: 12 oktober 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024