OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Projektadministratör till välkänt företag
Du kommer att vara spindeln i nätet på ett stort och prestigefullt byggprojekt med möjligheter att påverka och utforma tjänsten. Som administratör fyller du en väldigt viktig funktion på företaget, och din tjänst kommer innebära en hög grad av självständigt arbete och varierande arbetsuppgifter.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Eksjö
Omfattning: Heltid
Arbetsbeskrivning
I rollen som projektadministratör kommer du att vara placerad vid ett större byggprojekt i Eksjö. Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter innefattande upprättande av protokoll, ritningshantering, dokumenthantering, upprätta/uppdatera besökslistor, registervård. Du kommer även att ta emot besökare, boka möten, hantera kalender samt ansvara för allmän service så som att hantera fika och utföra ärenden utanför arbetsplatsen. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du kommer vara den stöttande funktionen till projektets arbetsledare.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är en van och självständig administratör med bred administrativ kunskap och några års erfarenhet från kvalificerat administrativt arbete. Du har gymnasial utbildning (eller högre) inom administration. Vidare har du mycket god system/datorvana och behärskar Office-paketet på hög nivå. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. B-körkort är ett krav och tillgång till egen bil är meriterande
Personliga egenskaper
Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team, är bra på att planera och organisera. Du är angelägen om att nå resultat och hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. Vidare är du van vid att ta egna initiativ och mån om att ge bästa service. Du är framåt och säljande i ditt sätt att möta människor.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag:
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kontakt Jonas.Larsson@Randstad.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström