OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Till vårt kundföretag söker vi nu en driven och organiserad projektadministratör med goda kunskaper i IT och ekonomi. Vårt kundföretag arbetar med produkter som möjliggör digital hantering av bl.a. sjukfrånvaro. Idag arbetar elva personer på kontoret som är beläget på Liljeholmen men de behöver ytterligare förstärkning, till att börja med på 50 % men med stor sannolikhet kommer tjänsten att utökas till en heltid. I ditt arbete som projektadministratör fungerar du dels som supportansvarig för utredning av inkommande ärenden via e-mail samt avvikelsehantering och statistik, dels om kontorsansvarig. I rollen som kontorsansvarig tar du hand om registrering, bokföring och bevakning av leverantörsfakturor, ansvarar för internservice (beställa kontorsmaterial och tjänster). Du jobbar i nära samarbete med produktansvariga i bolaget för att säkerställa det interna kvalitetsarbetet och du ansvarar för och driver egna projekt. Du har ett mångsidigt och roligt arbete i en grupp med trevliga kollegor. Krav på person: Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom t.ex. ekonomi eller projektadministration. Du har arbetat i en liknande roll tidigare eller har erfarenhet från enklare bokföring, statistik, administration och projektarbete. Arbetet kräver goda IT-kunskaper framför allt i Excel och god förmåga att sätta sig in i nya system. Personliga egenskaper som vi värdesätter är förmåga att se saker ur ett helhetsperspektiv, drivkraft, initiativförmåga och god samarbetsförmåga. Dy tycker om att lösa problem och har liksom dina kollegor en positiv inställning till ditt arbete och andra människor. Erfarenhet från eller intresse för hälsovård är meriterande men inte ett krav. Start: Omgående Omfattning: Deltid 50 % må-fr, med möjlighet till större omfattning. Arbetstid: Kontorstid Plats: Liljeholmen Lön: Timlön om 135: -/h + semesterersättning.