Projektadministratör till växande företag på heltid

Projektadministratör till växande företag på heltid

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en stöttande och varierande roll? Trivs du med att vara spindeln i nätet? Då kan detta vara rollen för dig. Välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Företaget är ett globalt ingenjörs-, arkitektur- och konsultföretag som i Sverige har 1900 medarbetare, fördelade på 30 kontor över hela landet. Företaget erbjuder ett brett utbud av tjänster och tar ett långsiktigt helhetsansvar för de projekt dem är involverade i. Arbetar inom sektorerna byggnader, transport, miljö & hälsa, vatten, energi och management consulting.

#

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som projektadministratör aggerar du som spindeln i nätet. Du sköter bl.a mötesbokning, deltar i möten både internt och externt där du har hand om mötesprotokoll. Du har ansvar över datasamordning och utskick samt andra handlingar till kunder.

Stora delar av arbetsuppgifterna kommer bestå av allmän projektering och samordning. Det är därav meriternade med tidigare erfarenhet eller relevant utbildning inom byggnadsproduktion. Eventuellt bakgrund från en entrepenörssida.

Arbetet sker vardagar 08.00-17.00 med flex och möjlighet till arbete remote, viss del.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad högskole- eller universitetsutbildning inom industriell ekonomi, maskinteknik, process och produktionsutveckling eller inriktning som vi anser likvärdig.
- Stort intresse för byggnadsteknik och tillverkande industri.
- Goda kunskaper inom Officepaketet, främst Excel.
- Kan tala och skriva flytande på svenska och engelska då språken förekommer i det dagliga arbetet.

Som person är du


* Självgående
* Problemlösande
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gårda - Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
För mer info kontakta aktuell Konsult Chef!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 28 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

12 oktober 2024

11 oktober 2024

11 oktober 2024