OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutna till Far. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi söker nu en projektadministratör på heltid för uthyrning till en av våra kunder på minst en[månad, men antagligen betydligt längre (pga sjukdom). Företaget ligger på Sveavägen, i[närheten av Wennergren Center. Tillträde omgående. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i att hjälpa, bidra och avlasta projektledarna bland annat med rapporter och uppföljningar. Det innebär bland annat att se till att alla konsulter lägger in sina timmar på[rätt projekt, godkänna alla tider och se till så[ att det blir fakturor av detta och sen kontrollera fakturorna. Ytterligare arbetsuppgifter är även att skriva avtal utifrån färdiga mallar. Kvalifikationer I och med att koncernspråket är engelska så krävs mycket goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt. Du är en van administratör med lång erfarenhet av olika administrativa arbetsuppgifter. Du har lätt för att sätta dig in i nya datasystem och van att arbeta under tidspress till och från. Viktigt! I samband med din ansökan: berätta när du skulle kunna börja på detta uppdrag.