OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Nu söker vi dig som vill arbeta som projektadministratör i vår konsultverksamhet.Uppdragen kan se väldigt olika ut, beroende på bransch och företag, gemensamt för dem alla är att du får ett spännande och omväxlande arbete. Uppdrag hos Poolia är generellt sett cirka nio månader långa, och vi tillämpar oftast tillsvidareanställning för våra konsulter.Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.Poolia är möjligheternas företag.Förutom att vara en arbetsgivare och rekryterare är vi också en karriärpartner.Till oss kommer människor från olika bakgrunder med olika framtidsdrömmar för att utvecklas och gå vidare i sina karriärer.Som företag får vi därför vår styrka, inte bara från våra rekryterare och kunder, utan också från de drivna och entusiastiska människor som söker sig till oss. ARBETSUPPGIFTER Vanligt förekommande arbetsuppgifter i rollen som projektadministratör: - administrativ support till projektmedlemmar - support i vissa administrativa och projektadministrativa system - kontrollera och kontera fakturor - se till att dokument håller rätt standard - förbereda presentationer - ge projektinformation till kunder/berörda - arrangera möten och gruppaktiviteter, ta protokoll, sprida information, följa upp actions från möten, ta hand om gäster och så vidare. UTBILDNING/ERFARENHET Vi tror att du har eftergymnasial utbildning samt några års arbetslivserfarenhet från liknade arbetsuppgifter.Är du diplomerad projektadministratör så är det mycket meriterande.Du som söker ska vara noggrann och serviceinriktad.Du ska kunna uttrycka dig mycket väl, både skriftligt och muntligt, på svenska och engelska.Ytterligare språkkunskaper är ett plus. Mycket goda kunskaper i MS Office är ett krav och det är en stor fördel om du har kunskaper i MS Project och Agresso.FÖRETAGSPRESENTATION Poolia erbjuder marknadens bästa konsulter, och i de kundundersökningar vi genomför får Poolia mycket höga kvalitetsbetyg.Som anställd på Poolia utgör du och din kompetens företagets viktigaste resurs. Företagets strategi för att locka till sig och behålla kompetent personal är naturligtvis att erbjuda intressanta uppdrag, men också att erbjuda goda utvecklingsmöjligheter.Det är viktigt att alla medarbetare kan utvecklas både kompetensmässigt och personligen i sitt yrke.Vi erbjuder därför våra konsulter utbildningar, personliga utvecklingssamtal samt att ta del av intressanta föreläsningar och seminarier.