Projektadministratörer till SKK AB

Projektadministratörer till SKK AB

Arbetsbeskrivning

Administratörer sökes till SKK AB

Om företaget

Skogs- och Kraftkonsulterna i Norr AB startades 2008 och har mångårig yrkeserfarenhet inom skogsbruk, elkraft och infrastruktur. Vår specialitet är infrastrukturprojekt inom järnväg, väg och elkraft där vår kompetens i form av beredning, intrångsvärdering, administration och projektledning är efterfrågad.

Vi har erfarenhet av att vistas i Trafikverkets spårområde. Arbete som skydds- och säkerhetsledare, informatör råd och skydd, tillsyningsman (TSM), drift- och underhållsbesiktningar med helikopter, EBR elektriker, med mera. All fältpersonal har elsäkerhetsutbildning (ESA).

Vi jobbar även inom områden som fastighetsvärdering, fjärranalys, mätning och övriga skogliga inventeringar.

Om arbetade

Du får ett ansvarsfullt arbete med närhet till ledningen. Blir en del av ett team som arbetar med infrastruktur, el, skog och fastigheter. Företaget värnar om sina anställda och du har möjlighet att utvecklas tillsammans med företaget och dina arbetsuppgifter.

Som administratör hos SKK AB kommer du arbeta med varierande uppgifter inom de områden som företaget är verksam inom. Därför är det viktigt att du har relevant erfarenhet och kan arbeta självständigt. Marktillstånd och att köpa fastigheter där elledningar dras är en stor del av arbetsuppgifterna. Arbetsuppgifterna som handläggare för marktillstånd är en viktig del och du behöver därför ha kunskap inom fastighetsjuridik.

Huvudkontoret finns i Boden och det är även här du kommer att ha ditt kontor tillsammans med vår ekonom och VD.

Tjänsterna är två heltidstjänster med visstidsanställning.

Andra yrkestitlar för samma roll kan vara handläggare fastighetsjuridik, dokumentationstekniker och handläggare marktillstånd.

Från profil

• Du är strukturerad och är bra på att hålla ordning på arbetsuppgifter och är organisera i ditt dagliga arbete.
• God datavana.
• Erfarenhet av att arbeta med avtalshantering, lösa in mark och skriva anbud.
• Kan hantera och har erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter rörande fastigheter och mark.
• Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande

Det är meriterande med utbildning inom fastighetsjuridik och tidigare erfarenhet av branschen som företaget är verksamt inom.

Ansökan

Vi ser fram emot att få din ansökan och lära känna dig närmare. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Om du har några frågor eller vill ha ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Åsa Ludvigsson, Nordisk kompetens, tfn 073-0730400 eller via e-post asa@nordiskkompetens.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordisk Kompetens
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2023
  • Ansök senast: 9 juli 2023

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024