OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt företag utför ventilationstjänster inom Stockholms län med omnejd där vi utgår från vårt kontor i Västberga. Vi är idag ett 20-tal medarbetare och utför OVK-besiktningar, injusteringar, ventilationsmontage, service, underhåll, felanmälningar och utredningar.
Våra entreprenader behöver en projektadministrör/koordinator som samordnar och är ett administrativ stöd för våra ledande montörer. I tjänsten ingår bl a upprättande av handlingar för entreprenader såsom Drift- och underhållsinstruktioner, samordning mellan bygg och ledande montör, möten, utskrift av underlag, telefonkontakt, ÄTA-hantering adm, beställningar, Uppföljning av serviceåtaganden etc.
Erfarenhet av administration, datakunskaper, goda kunskaper i svenska språket skriftligt och muntligt. Upplärning inom vårt specifika område ges. Tillgång till förmånsbil kan ordnas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Administratör Yvonne Papadopoulou
0852299091