OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AKJ Energiteknik AB erbjuder kompletta systemlösningar för högeffektiv energiproduktion. I 50 år har vi med kompetent och kunnig personal erbjudit hållbara energilösningar som effektiviserat tusentals värmeanläggningar. Vi arbetar i hela kedjan med rådgivning, projektledning, installation, service och underhåll. Vi är specialiserade på att installera, optimera och effektivisera värmeanläggningar efter kundernas behov och energikällor. Kontor finns i Karlstad och Kristianstad.
Projektadministratör med stort intresse och kompetens inom teknik och affärssystem. Du skall vara en driven och självgående person och din viktigaste uppgift är att vara ett stöd till våra projektledare/projektingenjörer.
Arbetsuppgifter: Inköp, dokumentation, affärssystem, prislistor, administration kring personal i projekten samt kundfakturering och kravhantering.
Du ingår i företagets administrativa team och kommer vara en länk mellan ekonomiavdelning och projektorganisationen. Vi arbetar i affärssystemet Pyramid och du kommer vara en viktig i person vad gäller vidareutveckling av detta system så IT vana och IT intresse är ett måste.
Som person som gillar du ordning och struktur. med god förmåga att prioritera bland många projekt och viljor. Styrka, intresse och vilja att bidra till utveckling såväl inom eget ansvarsområde som företagets övergripande processer.
Att vara stresstålig är en viktig egenskap i ett arbete där du ständigt kommer arbeta parallellt med stöd i flera olika projekt. Teknisk utbildning på gymnasienivå och/eller erfarenhet från entreprenadföretag eller byggbranschen är ett krav. Tjänsten är heltid och placering är på AKJ Energitekniks kontor på Gjuterigatan i Karlstad.
Välkommen med din ansökan Tillsättning snarast möjligt. Intervjuer sker fortlöpande så vänta inte med din ansökan. Skicka ansökan till info@hrresurs.com märkt ”AKJ Projekt”.
Kontaktperson: Pär Hyllienmark, HR Resurs AB 0738-206060.