Projektansvarig kundtjänstmedarbetare till kreditkortsbolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. 

Denna tjänst är inom ramen för vår rekrytering/uthyrningsverksamhet.

Ni söker vi dig som vill ta nästa steg i din karriär och bli projektansvarig kundtjänstmedarbetare till ett av nordens ledande kreditkort- och finansieringsbolag!

Arbetsbeskrivning

I din roll som projektansvarig så kommer du att ansvara för att driva vårt nya kundprojekt där ditt uppdrag är samla in och analysera generella kund- och betalningsbeteenden från bolagets befintliga kunder.

Du kommer ansvara för att hantera kontakter med utvalda kortkunder baserat på olika ärenden. Du arbetar i en spännande och utpräglad familjär företagskultur och innehar en viktig ansvarsroll i denna nya satsning.

Du sköter kontakter med företagets befintliga kunder via både utgående och inkommande samtal beroende på ärendets omfattning. Vidare är mailförfrågningar och administration är en del utav dagliga arbetet.

En projektgrupp kommer att tillsättas där du med bolagets Marketing Mangager samt Department Manager för Customer Service, Application Handling och VBC ingår.


Bakgrund

Du motiveras av att leda projekt framåt och hjälpa såväl privata kunder som banker i varierande frågor rörande kreditkort.

Vi söker dig som

- Vill ta nästa steg i karriären och är intresserad av en ansvarsroll/ledarskapsroll

- Erfarenhet inom kundservice samt merförsäljningsaktiviteter eller liknande

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Har gymnasiekompetens

Du är målmedveten och vill påverka kvalitén och resultatet i detta projekt i en dynamisk och hjälpsam miljö där du på sikt ska ansvara för utbildning, projektledning av framtida projekt inom bolaget.

Om bolaget

Nordisk kreditkortskoncern med mer än 300 anställda i 3 länder. Koncernen är en ledande aktör inom betal- och kreditkortsprodukter. Stockholmskontoret ligger i fräscha lokaler mitt i Stockholm City.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. Tjänsten tillträds i juli.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 23/6, 2015 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 2 juni 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024