OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.
Denna tjänst är inom ramen för vår verksamhet inom personaluthyrning dit vi nu söker dig som söker ett extrajobb.
Arbetsbeskrivning
På detta uppdrag kommer du att ansvara för kundinbokningar inom vård och omsorg till rådgivning/konsultation, tester och bedömningar där kontakten sker med befintliga och varma kunder. Du har ansvaret för att optimera företagets inflöde av kunder med ett strukturerat och effektivt arbetssätt. Arbetet innefattar viss administration.
Bakgrund
Du har idag annan huvudsaklig sysselsättning men vill arbeta två - fyra gånger i veckan. Antingen som kompletterande arbete eller som arbete under t ex studietid. Du besitter väl utvecklade kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.
Du är målmedveten och vill påverka kvalitén och resultatet i detta projekt i en dynamisk och hjälpsam miljö.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Edin 08-551 118 72