Projektassistent med erfarenhet från byggbranschen sökes!

Projektassistent med erfarenhet från byggbranschen sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ stjärna som har erfarenhet från byggbranschen? Är du dessutom självgående och har förmågan att snabbt sätta dig in i ny arbetsrutiner? Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu efter en projektassistent med erfarenhet från byggbranschen som snabbt kan sätta sig in i nya arbetsrutiner. De huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att stötta projektledaren med de administrativa pappersarbetet som rör projektet bland annat, intyg, dokument och tidrapporter.

Du erbjuds
- Ett arbete där du självständigt strukturerar upp dina arbetsuppgifter i ett bra arbetsklimat. Du får arbeta i en organisation med kunnig personal som sätter kvalitet, säkerhet och miljö i högsta prioritet. Hos denna kund utvecklas du inom en modern entreprenörsverksamhet
- En dedikerad konsultchef som löpande följer upp din utveckling

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från byggbranschen
- Har 3-5 års erfarenhet av administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem
- Har god dator- och systemvana
- Har avslutad gymnasieexamen
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, båda språken används daglig

Det är meriterande om du
- Tidigare har arbetat i en liknande roll.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Självgående

Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid.
- Längd: Tidsbegränsat konsultuppdrag 3-5 månader, med goda chanser till förlängning.
- Placering: Stockholm City. Distansarbete är ej möjligt.
- Arbetstider: 08.00-17.00 mån - fre.

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Kunden specialiserar sig på arbetsuppdrag inom rivning, sprängning, krossning, asbestsanering, samt röjning av byggnader, fabriker och tomter. Företaget bedriver flertalet stora projekt över hela landet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2023
  • Ansök senast: 27 juni 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024