OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ute efter en fartfylld roll där du får möjlighet till en unik inblick i en spännande verksamhet? Missa då inte denna chans! Nynas söker nu dig som är en fena på administration, har mycket goda engelskakunskaper och vill assistera turnaround-teamet under projektperioden. Välkommen med din ansökan, urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Nynas är ett annorlunda oljebolag. I samarbete med bolagets kunder utnyttjar de oljans fulla potential och skapar värdefulla tillämpningar för olika användare och för vårt samhälle. Överallt omkring dig finns produkter och tjänster som har tillverkats – eller gjorts möjliga – av Nynas nafteniska oljor och bitumen.
Var fjärde år sker det så kallade Turnaroundprojeket vid Nynas raffinaderie i Nynäshamn, som är ett planerat underhålls- och inspektionsstopp. Till följd av detta söker Nynas nu förstärkning under perioden och söker dig som vill bidra till Turnaround 2023 genom att assistera projektansvarig och resterande i teamet.
Tjänsten är med start i september och sträcker sig ca 2 månader framåt. Vissa perioder kommer bli mer intensiva och kan innebära att man kommer arbeta mer än 40 timmar/vecka om projekten kräver det.
Du erbjuds
- En unik inblick i en spännande verksamhet och projekt!
- En möjlighet att få en fot in hos Nynas och utveckla ditt nätverk tack vare en bred roll/kontaktytor inom företaget!
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Delta på möten tillsammans med turnaround-teamet och skriva mötesprotokoll
* Supportera med utskrifter samt övervaka och beställa kontorsmaterial
* Stödja medlemmar i turnaround-teamet med diverse administrativa aktiviteter
VI SÖKER DIG SOM
- Är en fena på administrativa uppgifter och duktig på att skriva
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, då du kommer kommunicera både muntligt och skriftligt på båda språken i tjänsten
- Vi ser det som meriterande om du har en ekonomisk eller teknisk högskoleutbildning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Positiv och samarbetsvillig
- Organiserad och lösningsfokuserad
- Flexibel och prestigelös
Övrig information:
- Start: 1 september
- Omfattning: Heltid
- Placering: Nynäshamn
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231