OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ute efter ett deltidsjobb där du får utveckla dina administrativa kunskaper? Är du intresserad av marknadsföring, design, arkitektur och dessutom har erfarenhet av affärssystemet Marathon? Då är detta jobbet för dig!
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av administrativa uppgifter som att till exempel hantera fakturor och offerter. Din roll kommer främst vara att avlasta för projektledare i deras planering genom att utforma och titta på olika rapporter. Du kommer att bistå med att förmedla projektledarnas information externt. Du kommer också avlasta för ekonomiansvarig. Därav ingår viss ekonomiadministration som till exempel inscanning av fakturor samt kvittohantering. Allt arbete sker i systemet Marathon, därför är det en stor fördel om du har erfarenhet av det.
Om företaget
Vår kund arbetar med att utveckla, identifiera samt designa nya och befintliga varumärken. Kunden hjälper sina kunder att få ut det maximala av varumärket genom att erbjuda ett helhetskoncept inom inredning och marknadsföring. De har arbetat med flera välkända projekt och har många nya spännande på gång. Kontoret är placerat i centrala Göteborg och här arbetar ca 45 personer med allt ifrån projektledning och arkitektur till styling till marknadsföring.
Din profil
För att passa som projektassistent för vår kund vill vi att du har kunskap i något av följande du system:
- Marathon
- Maconomy
- Addjobb
- Visma Severa
- Alternativt annat administrativt system
Meriterande är om du har någon form av gymnasial ekonomiutbildning eller erfarenhet inom reklam-/inredningsbranchen. Engelska ses också som en merit då de arbetar mycket internationellt. Har du kunskap om systemet Marathon, ska du inte tveka att söka då detta är mycket meriterande.
Personliga egenskaper som efterfrågas är att man är noggrann, gillar siffror och är serviceinriktad då du kommer avlasta för projektledare, ekonomiansvarig och ibland VD:n.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Deltid, 50 %
Placering: Centrala Göteborg
Vi behandlar ansökningar löpande och tjänten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna