OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du av att arbeta självständigt och vill utveckla dina kunskaper inom projektledning? Tycker du dessutom att det är intressant med verksamhetsutveckling och vill kompetensutveckla företag? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker dig som vill bli en del av en duo där dina arbetsinsatser syns och gör skillnad. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Priscia Kompetensutveckling AB startade sin verksamhet 2009 där företaget grundades och drivs av Elisabet Ström. Företaget erbjuder konsulttjänster inom affärsutveckling, med fokus på extern bidragsfinansiering för att driva utvecklingsprojekt. Detta kan innebära att hitta relevant finansiering, formulera projektidé och ansöka samt delta i genomförande vid beviljat projekt. Företaget har utvecklat metoder och arbetssätt som anpassas till kundens behov och förutsättningar.
För denna tjänst får du vara med i processens alla delar där arbetsuppgifterna kan variera. Du kan exempelvis få omvärldsbevaka via search, samla in och analysera fakta inom olika områden, lämna in ansökningar i olika portaler eller korrekturläsa texter. Du blir en viktig del i ett litet företag där dina insatser gör stor skillnad och du bidrar i kundleveransen.
Tjänsten är med start omgående och innebär en sysselsättning på max 20h/vecka. Vi ser därför gärna att du är student eller har annan sysselsättning vid sidan av då omfattningen kan variera.
Du erbjuds
* Ett arbete där din prestation uppmärksammas och gör skillnad
* Erfarenhet inom projektledning och verksamhetsutveckling
* Ett roligt, givande och utvecklande jobb där du får möjlighet att ta stort ansvar
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Omvärldsbevaka och samla in fakta samt statistik
- Administrera och lägga in ansökningar
- Korrekturläsa texter
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1år kvar av sina studier
- Har goda kunskaper i svenska samt engelska i såväl tal som skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande tjänst eller arbetat med andra administrativa uppgifter.
Som person ser vi gärna att du är:
* Analytisk
* Självständig
* Noggrann
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, ca 20h/veckan
* Placering: Linköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231