Projektassistent till sjukvårdsföretag

Projektassistent till sjukvårdsföretag

Arbetsbeskrivning

Är du studerande och letar efter ett flexibelt extrajobb? Då ska du läsa vidare. Tillsammans med ett företag som arbetar inom sjukvård i Göteborg söker vi nu efter en konsult för arbete som projektassistent. I din roll kommer du att vara ansvarig för kartläggning av företagets nuvarande pappershantering för att bidra till ett smartare digitalt arbetssätt framåt. Du kommer både ha en administrativ roll men också åka ut till olika enheter för bolaget kartläggning av just pappersflöden. Sök rollen så berättar vi mer!

OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work letar nu efter vår nästa konsult på deltid till en roll som Projektassistent. Du kommer bli del av ett företag som erbjuder ett brett och högkvalitativt vårdutbud genom sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler i Sverige, Norge och Danmark. Inom bolaget idag hanteras fortsatt många stora mängder information på papper och denna rollens fokus kommer ligga på att förbättra arbetet inom bolaget med pappersflöden. I din roll kommer du kartlägga arbetet med brev, remisser, kallelser och information för att företaget ska bli än bättre på att digitalisera sitt arbete framåt.

Du kommer att erbjudas
Som konsult för Academic Work erbjuder vi betydande möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Sammanställning av rapporter
* Samla in information kring enheterna och dess pappershantering
* Övrig administration för att föra projektet framåt


VI SÖKER DIG SOM
- Läser en eftergymnasial utbildning och har minst ett år kvar av dina studier
- Har goda kunskaper i engelska och svenska både muntligt och skriftligt då båda språken används i dagligt arbete
- Har möjlighet att ha ett flexibelt skolschema som går att matcha med arbetstid dagtid under vardagar

Det är meriterande om du:
- Har tidigare erfarenhet av ett administrativ arbete sen tidigare
- Läser en utbildning inriktad mot ekonomi eller administration

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. I ett nästa steg i processen kommer du få mer information om företaget uppdraget gäller.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2023
  • Ansök senast: 13 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024