Projektassistent till välkänt bolag i Västerås

Arbetsbeskrivning

Presentation

För ett längre konsultuppdrag söker vi nu en projektassistent. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå till och med januari 2018. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, du är därför välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Tjänsten som projektassistent ställer stora krav på ett strukturerat arbetssätt och förmåga att möta och anpassa sig till rådande behov. Arbetet innebär också många kontaktytor både internt och externt, vilket ställer stora krav på den sociala förmågan.

Du kommer du ha nära samarbete med dokument controllers och övriga assistenter samt med projektledare och projektmedlemmar. Du kommer arbeta administrativt och i första hand med hantering och framtagning av dokumentation till leveransprojekt. Arbetet kan även komma att innefatta följande:

• Genomgång av dokumentation innan leverans till kund
• Framtagande och upprättande av innehållsförteckningar och pärmetiketter
• Konvertering av ritningar och uppkopiering av dokumentation
• Support till projektledare med administrering av ekonomirapporter, hantering av ändringar och tillägg i projekt samt mötesbokningar


Utbildning/erfarenhet

Vi söker en person med positivt sinne, gärna med erfarenhet från liknande assistentjobb med administrativt innehåll. För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att ge service, möta olika sorters människor och har rätt driv. Rollen kräver också att du är organiserad, kan prioritera utefter rådande behov samt trivas med varierande arbetsuppgifter. Arbetet kräver kunskap i Windows Office, erfarenhet av SAP är meriterande. Rollen kräver även goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB Örebro
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 januari 2017

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024