OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en Projektassistent/administratör till en tjänst hos en spännande myndighet i centrala Stockholm. Tjänsten är två deltidstjänster som är hopslagna till en heltidstjänst. Du får arbeta i projekt som handlar om intern finansiell styrning. Dina arbetsuppgifter inkluderar bl a att vara ett stöd för projektledarna, boka möten, lokaler och att alla inblandade har rätt information och hjälpmedel inför t ex möten. Hantering, bearbetning och arkivering av dokument som produceras inom projekten. Sammanställa texter och underlag till remissutskick och remissvar. Uppdateringar på intranätet med hjälp av publiceringssystemet. Dina arbetsuppgifter som administratör består bl a av att administrera projektresurser inklusive tidrapportering, göra projektsammanställningar tider & ekonomi, administration kring möten och workshops. Kravprofil - Ekonomisk utbildning eller motsvarande kunskaper - Erfarenhet från assistenttjänst gällande administrativa arbetsuppgifter - Goda kunskaper i Officepaketet - Kunskap i tidredovisning, Clarity, Agresso - Meriterande med erfarenhet från publiceringssystem - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en glad och positiv person som tycker om att jobba med varierande administrativa sysslor. Du trivs bra med att jobba i projekt och i assistent/administratörsrollen. Skicka din ansökan snarast då urvalet kommer att ske löpande.