Projektassistenter till företag i industribranschen

Projektassistenter till företag i industribranschen

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget
Projektassistenter till företag i industribranschen

Är du en självgående och serviceinriktad person som är nyfiken på ett jobb som en stöttande projektassistent? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett stort eget ansvar? Då är jobbet som Projektassistent hos Konsultia något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett internationellt, spännande och välkänt företag!


Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer du först och främst att assistera Category Manager i det dagliga arbetet inom inköp, detta sker även på en strategisk nivå.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter kan vara:
• Projektuppföljning och rapportering
• Skriva kontrakt inkl. förhandling
• Anbudsarbete
• Inköp
• Ansvar över leverantörer, utveckling och uppföljning
• Claimarbeten

Inledningsvis kommer du att arbeta som inhyrd konsult men om alla parter är nöjda med samarbetet kan du antingen bli överrekryterad eller få förlängt uppdrag om orderläget tillåter det.


Din profil

Är du rätt för rollen som Projektassistent?

Vi söker dig med yrkeserfarenheter sedan tidigare inom inköp, kontrakt, förhandling och projektledning. Som person är du bra på att kommunicera, är strukturerad och har stark initiativförmåga. Du är väldigt tillmötesgående och professionell i din yrkesroll, vidare tror vi att du drivs av att leverera kvalitet i allt du gör. Du har gärna en akademisk utbildning inom t ex teknik, juridik eller ekonomi. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift

Krav på erfarenhet inom SAP och Microsoft Office.


Övrig information
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Konsultia men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Marie Berglund på telefonnummer: 072-517 26 14 eller via e-post: marie@konsultia.se. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!


Om oss
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Idag är industrin mer konkurrensutsatt än någonsin och förändringstakten ställer allt högre krav på kompetensförsörjning och produktion i balans.

Genom våra bemanningslösningar hjälper vi våra kunder att navigera och stärka sin konkurrenskraft. Vi vilar på övertygelsen att engagerade människor gör skillnad. Vårt värderingsdrivna förhållningssätt och våra schyssta villkor attraherar de bästa medarbetarna.

Konsultia är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du har marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

Konsultia har kontor i Piteå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Bollnäs och Borlänge. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.konsultia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Andreas Widmark

Martin Ene

Andreas Widmark
072-517 26 12
Martin Ene

Andreas Widmark
0725172612
Andreas Widmark
072-5172612
Hakan Mol

Andreas Widmark
072-5172612
Hakan Mol
072-5172614
Martina Hallberg
070-517 26 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Konsultia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2021
  • Ansök senast: 21 april 2021

Besöksadress

Järnvägsallén 3, Umeå
None

Postadress

Järnvägsallén 3
Umeå, 90328

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024