OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill ha en utåtriktad roll som projektekonom där du får möjlighet att arbeta internationellt och ingå i ett härligt team. Vår kund sitter i Kungälv.
Vad innebär rollen?
Som projektekonom ingår du i ett ekonomiteam och arbetar självständigt med större faktureringsflöden. Du följer upp och kontrollerar projekt, fakturerar, tar fram data och rapporter i Excel samt gör mindre analyser. I din roll har du mycket kontakt med både projektledare, kunder, bolagets shared service center (som finns utomlands) samt din interna ekonomiavdelning.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst något års erfarenhet av lite större flöden inom kundfakturering och som har goda kunskaper i Excel. Du känner dig trygg i att kommunicera på både svenska och engelska och trivs i organisationer där det händer lite.
För att lyckas i denna roll är du en handlingskraftig, prestigelös och teaminriktad person som är kunnig inom ditt område. Du är flexibel, van vid att arbeta självständigt, effektivt och strukturerat. Din kommunikativa och serviceinriktade sida gör att du har förmågan att skapa goda relationer både externt och internt och på så sätt bidra till ett gott samarbete och en härlig kultur inne på kontoret. Du har förmågan att snabbt komma in i nya uppgifter och system och tycker att det är roligt att ta ansvar.
Ytterligare information om tjänsten
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och är på 100%. Detta är inledningsvis ett vikariat hos vår kund under 1 år, med god möjlighet till förlängning. Du sitter i trevliga lokaler i Kungälv.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg på 0766-471661. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-12.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88