Projektekonom till bolag i Kungälv

Projektekonom till bolag i Kungälv

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är tillgänglig i mitten/slutet på augusti på 100 % och under ett år framöver, då en av våra kunder i Kungälv/Rollsbo har behov av en projektekonom till ett föräldravikariat. Du kommer under denna period vara anställd SJR-konsult.

Arbetsuppgifter och vem vi söker

Som projektekonom kommer du att arbeta med projektfakturering till kunder, påminnelsehantering, projektuppsättningar, genomgång av intäkter, kostnader och arbetade timmar samt projektperiodiseringar och projektrapportering.

Vi söker dig med en högskoleexamen i ekonomi med inriktning mot redovisning. Du har erfarenhet av att arbeta med fakturering och kundreskontra och det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat med projektredovisning. Då du i din roll kommer att ladda ner och analysera data (pivottabeller) behöver du ha god Excelkännedom. Då bolaget är internationellt och rollen kräver kommunikation både internt och externt behöver du vara en god kommunikatör som behärskar både svenska och engelska muntligt och skriftligt.

Som person har du lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter och system. Du har förmågan att organisera ditt arbete och har en god känsla för detaljer samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo i en föränderlig miljö. Du är serviceorienterad, flexibel och van vid att hantera ad hoc-uppgifter som kan uppstå. Vidare har du en positiv inställning både mot dina kollegor och gentemot kunder.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024