OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en projektekonom till ett uppdrag med start omgående. Du ingår i ett trevligt team och bolaget har lokaler i närheten av Mölndalsvägen i Göteborg.
Vad innebär rollen?
I rollen kommer du att fungera som projektadministratör/ekonom och arbeta i ett större team. Du ansvarar självständigt för dina delar och arbetsuppgifterna består främst av fakturering, uppdragshantering i olika projekt, leverantörsreskontra och kundfordringar. Arbetet ställer krav på noggrannhet och social förmåga då du har många kontaktytor i din vardag. Det är viktigt att du har ett analytiskt sinne och lätt för att se samband. Vidare är du positiv, serviceinriktad och driven att bidra till att leverera med högsta kvalitet. Vi värdesätter delaktighet, ansvar och kommunikation.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har grundläggande kunskaper inom ekonomi och har arbetat i en roll som ekonomiassistent, gärna med inslag av projekt. Vi tror att du har arbetat i 2-4 år och har någon eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
För att passa i gruppen bör du vara en självgående, ödmjuk och lösningsorienterad person som är noggrann i ditt arbete. Du som söker behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift. Har du tidigare arbetat i affärssystemet IFS är det meriterande.
Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på heltid och uppdraget löper på minst 6 månader med god chans till förlängning. För rätt person finns chans att bli rekryterad till vår kund.
Start är tänkt så snart som möjligt inom de närmaste veckorna.
Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Katarina Forslund på telefonnummer 070-471 59 25. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte utan skicka in din ansökan redan idag!
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88