OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 24 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Som projekteringssamordnare produktion har du en central roll i projektet och en viktig uppgift att bidra till en god framdrift. Du arbetar som länken mellan produktion och projektering. Då du stöttar byggledningen i arbetet gentemot våra projektörer och deras arbete, så kommer du att arbeta nära produktionen.
Du kommer att hantera alla de frågor som uppstår i produktionen som har bäring på projekteringen. Det handlar mycket om att kommunicera och att driva frågor framåt hos projektören så att inte produktionen sinkas.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst tre års erfarenhet av att vara en länk mellan projektering och produktion i berg- och anläggningsprojekt, gärna inom infrastruktur.
- Minst 9 års arbetslivserfarenhet från roller som produktions- eller projekteringssamordnare.
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat i minst ett stort infrastrukturprojekt (på minst 3 miljarder).
- Arbetat i minst ett projekt som styrs av branschspecifika regelverk så som AB 04, ABT 06, ABK 09, AMA, MER.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst tre års erfarenhet av bergtunnlar och undermarksarbete.
- Minst ett års erfarenhet som entreprenör.
Önskemål om personliga egenskaper:
Du arbetar idag med samhällsutveckling. Du har jobbat några år så att du har fått en ordentlig inblick i hur projektering och produktion hänger ihop. Du gillar att driva frågor och få med dig andra med den kommunikativa förmåga du har.
Som person är du självgående och kommunikativ. Du har ett driv i det du gör, du har ett strukturerat arbetssätt och är lösningsorienterad.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström