OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en lagspelare som är nyfiken, vågar ta för dig och får att få saker att hända? Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete med mycket kontakter i ett företag med stort hållbarhetsfokus? Då kan du vara vår nya projektingenjör!
Projektingenjören är en del av vår projektavdelning där arbetet till största del bedrivs i projektform och projektingenjören i egenskap av projektledare hjälper till med att driva brukets utveckling framåt med avseende på teknisk utveckling.
Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp med förstudier, förprojekt och genomförande av både små och stora investeringsprojekt inom våra anläggningar för massa- och papperstillverkning. Du kommer främst att arbeta som projektledare, beställare och sakkunnig inom området bygg. Som projektingenjör följer du projektet från start till slut.
I din roll kommer du att ha många kontakter, både internt och externt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillsättning snarast möjligt.
Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning bidrar med till verksamheten. Till denna roll välkomnar vi därför särskilt kvinnliga sökanden samt sökanden med olika bakgrund.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker är civil/högskoleingenjör inom bygg/anläggning alternativt med motsvarande arbetslivserfarenhet. Du kan utrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift.
Meriterande är erfarenhet inom om/till, -nybyggnation inom industrin.
Personliga egenskaper
Som person är du drivande, ansvarstagande och har logiskt tänkande. Du är duktig på att självständigt planera och strukturera ditt arbete och har en stark drivkraft att nå resultat. I din roll som projektledare är det viktigt att du har lätt att samverka och samarbeta med andra för att uppnå projektens mål.
Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Larsson, Sektionschef Projektavdelningen, tel 0923-661 78.
Välkommen med din ansökan senast den 17 januari.