OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
I uppdrag som projektingenjör stöttar du projektledare i arbetet med planering och uppföljning av ekonomi i projektet. Rollen kommer även att stötta i det övergripande arbetet med kravhantering och fungera som administrativt projektstöd.
Arbetsuppgifter:
- Prognos och budget.
- Långsiktig planering avseende ekonomi.
- Status-, tertial- och årsrapporter.
- Uppföljning av ekonomi.
- Stötta projektets ekonomiansvariga i uppföljning och rapportering.
- Stötta kravsamordnare i arbete med kravhantering.
- Sammanställning av rapporter.
- Administrativt projektstöd.
- Mötesplanering inklusive administration.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskole-/universitetsutbildning inom samhällsbyggnad/samhällsplanering/väg och vatten eller likvärdig utbildning
- Minst två års erfarenhet av arbete med ekonomiuppföljning i infrastrukturprojekt.
- Minst två års erfarenhet av arbete i projekteringsskede i bygg och anläggningsprojekt.
- Minst två års erfarenhet av krav, risk- eller kvalitetsamordning (ta fram arbetssätt, genomföra och följa upp) inom samhällsbyggnads- eller infrastrukturprojekt.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst två års erfarenhet av arbete i program-, projekt eller uppdragsledningsorganisation.
- Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat i stora infrastruktur-/anläggningsprojekt, mer än 1 mdr.
- Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat i offentlig verksamhet, för offentligt beställare.
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström