OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 18 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Du kommer bland annat bistå projektledare med fakturahantering, tidsplanering, riskhantering, protokollföring, kvalitetsuppföljning samt formulera avtal med intressenter.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskole-/universitetsutbildning inom samhällsbyggnad/samhällsplanering/stadsplanering/väg- och vatten eller likvärdig utbildning.
- Minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet av samordning, koordinering inom samhällsbyggnad/samhällsplanering/stadsplanering/väg- och vattenprojekt.
- Arbetat med fakturahantering i fakturasystem (t.ex. Agresso), minst 2 år.
- Erfarenhet av att arbeta med tidsplanering inom entreprenader i minst 2 år.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av att formulera avtal på svenska med kunder och leverantörer, minst 2 år.
- Arbetat med ekonomi- och fakturahanteringssystemet Agresso, minst 2år.
- Minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet inom administration såsom protokollföring av möten.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Handlingskraftig och anpassningsbar genom att skapa framdrift med förmåga att leverera enligt uppsatt tidplan (pålitlighet)
- Lösningsinriktad och tar sig an utmaningar med en öppen attityd, bjuder in till dialog och samverkan
- God förmåga att samarbeta och skapa team, upprätta och bevara relationer
- Systematisk och strukturerad, förmåga att skapa förutsättningar för effektiva arbetssätt
- Du bör ha arbetat inom minst ett projekt där denne dagligen kommunicerat på engelska i både tal och skrift
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström