Projektingenjör till NA Bygg -Med fokus på inköp

Projektingenjör till NA Bygg -Med fokus på inköp

Arbetsbeskrivning

NA Bygg AB är ett av de ledande byggentreprenadföretagen i Örebro län. Vi är en professionell organisation med hög kompetens som arbetar med de stora byggprojekten huvudsakligen i Örebro län. Vi är ca 70 medarbetare och omsätter i år ca 330 milj kr. NA Bygg är ett expanderande företag som präglas av framåtanda, utveckling och har en tydlig strategi för att forma det moderna byggföretaget.Vi har kontor i Hallsberg.
Läs mer om oss på www.nabygg.se

Projektingenjör-med fokus på inköp



Som projektingenjör hos oss på NA Bygg arbetar du med ett eller flera byggprojekt. Du arbetar brett med allt från kalkyl, projektering, inköp och uppföljning, där du är även blir ett stöd till såväl våra platschefer som våra projektledare. En av många utmaningar i det dagliga arbetet är att hitta rätt entreprenör till rätt pris, vilket också ställer krav på god förhandlingsförmåga och vana av och förstå värdet av att bygga goda relationer. Du ansvarar självständigt för projektinköp av bland annat material och underentreprenörer.




I tjänsten som projektingenjör - inköp kommer du bland annat att arbeta med:

- kalkyl och ekonomiavstämningar
- sammanställa och följa upp projektens ekonomi
- att vara delaktig från anbud till färdigställande
- att driva inköp i mål
- att upprätta förfrågningsunderlag, kravspecifikationer och anbudsutvärderingar vid upphandlingar
- att säkerställa tydliga inköpsprocesser på projekt och företagsnivå
- att ansvara för kontakter, granskningar och uppföljning av leverantörer och UE
- att teckna och underhålla ramavtal




Din personlighet

- Resultatinriktad och god affärsmässighet
- Förmåga att prioritera och planera
- Relationsskapande
- Driven och ambitiös
- Kommunikativ
- Ordningsam




Dina tidigare erfarenheter
För att lyckas i den här rollen bör du ha en examen med inriktning mot bygg eller flerårig erfarenhet från liknande roll. Erfarenhet av inköp och/eller kalkyl - Vana av planering, produktionsstyrning och anbudsarbete är meriterande.

Tidigare erfarenhet av att driva förhandlingar, projektinköp samt inneha goda datorkunskaper. Körkort är ett krav.

Är du beredd att anta en spännande och utmanande roll hos oss?
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Personalpoolen Mellansverige AB, Åsa Quarfordt på telefon 070 – 618 0675. Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi senast den 24/2 2020.

Ansöker gör du på www.personalpoolen.se/lediga-jobb

Artiklar i detta ämnet

  1. Faran i fuktskadade hus

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalpoolen Mellansverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 24 februari 2020

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


23 december 2024