Projektingenjör till utvecklande uppdrag inom infrastruktur!

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att bli en del av TREJO. Ett mindre konsultföretag med familjär känsla och där det finns stora möjligheter att påverka både i arbete och på arbetsplatsen. För att passa in i denna roll så har du minst 1 års erfarenhet av en liknande roll inom infrastruktur och projekt. Utöver detta har du ett driv att utvecklas och att alltid leverera hög kvalitet i ditt arbete!

OM TJÄNSTEN
TREJO Consulting AB är ett mindre konsultföretag med ledande kompetens inom tunnelsäkerhet och installationer i komplexa anläggningar. Som anställd hos TREJO får du jobba i flera olika projektskeden med fokus på samordning och projektstyrning för statliga, kommunala och privata beställare. Företaget är en viktig del i flera stora spännande infrastrukturprojekt i Västsverige vilket har gett dem ett unikt nätverk.

Några ord från delägarna, Jonas, Johanna och Jonathan. "Vi trivs på TREJO genom att vi har en familjär känsla, vi ställer alltid upp för varandra och har kul ihop. Utöver våra uppdrag har vi regelbundna fritidsaktiviteter tillsammans. På TREJO finns stora möjligheter för våra medarbetare att påverka både arbete och arbetsplats."

Läs mer om TREJO på deras hemsida.

Du erbjuds:


* En arbetsplats med familjär känsla och där samtliga medarbetare har möjlighet att vara med och påverka.
* Att arbeta med spännande infrastrukturprojekt i Västsverige och i ett företag som har ett unikt nätverk.
* Möjlighet att utvecklas och växa i din karriär.
* En tjänst med många sociala kontaktytor där du får samarbeta med många olika parter inom branschen.


ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill arbeta som projektingenjör med intresse för konstruktioner och infrastruktur samt trafik- och anläggningssystem. Som projektingenjör kommer du inledningsvis arbeta i team med stöd från erfarna kollegor där syftet är att du successivt ska växa in i din roll och få eget ansvar och arbeta självständigt.

I dagsläget har TREJO ett antal uppdrag att välja mellan, därmed är exakta uppgifter ej bestämda. Det finns alltså möjlighet att påverka och lyfta vad du främst är intresserad av, i samråd med vad TREJO är i behov av. Läs mer om nuvarande projekt här som kan bli aktuella för dig att arbeta inom.

Exempel på arbetsuppgifter som kan inkluderas i dina roll:


* Samordna och följa upp tekniska lösningar i större infrastrukturprojekt
* Planering och uppföljning av förvaltnings- och underhållsåtgärder, samt planera och säkerställa förutsättningar för framtida förvaltning och underhåll
* Planera och genomföra utbildningar och övningar
* Framtagande och uppdatering av arbetsmiljöplaner, samt planera och medverka vid skyddsronder
* Erfarenhetsspridning från underhåll och förvaltning till projektering och byggnation av nya anläggningar
* Framtagande och strukturering av dokumentation


VI SÖKER DIG SOM
- Har högskole-/universitetsexamen inom relevant område
- 1-3 års erfarenhet inom infrastruktur samt i en liknande roll
- Har god datorvana inom MS Office-paketet
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, detta då språken används dagligen
- Har B-körkort
- Intresse för att skapa en hållbar samhällsutveckling

Det är meriterande om du:


* Har en eftergymnasial examen inom samhällsbyggnad
* Har arbetat för statlig beställare eller i ett liknande statlig projekt
* Har erfarenhet av arbete i underhållssystem för större anläggningar


Som person är du:


* Strukturerad. Du arbetar i projekt och det är av vikt att du håller deadlines.
* Självständig. Du tar ansvar och driver dina arbetsuppgifter framåt.
* Initiativtagande. Du är social och framåt och rädds inte för utmaningar.
* Samarbetsförmåga. Detta då du kommer arbeta i projekt och grupp.


#

Övrig information


* Start: Omgående, enligt överenskommelse.
* Omfattning: Långsiktigt, anställning direkt hos TREJO.
* Placering: Kämpegatan 6. Finns möjlighet till flexibla lösningar.
* Arbetstider: 40 h/veckan. Kontorstider med flex.
* Lön: Fast månadslön.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 14 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 november 2024

14 november 2024