Projektingenjör - Vikariat

Arbetsbeskrivning

ATICC Sweden är ett modernt konsult- och rekryteringsföretag, som brinner för individen. Vi tror till 100% på att medarbetare lyckas bättre i sitt arbete om vi, som arbetsgivare, skapar en flexibel, rättvis och rolig plattform att verka på. Med vårt företag skapar vi tillsammans just den plattformen. Läs mer på www.aticc. (http://www.ahlstrom-munksjo.com/)se

Just nu söker vi ytterligare projektingenjör, som likt oss trivs i en organisation med stor frihet. Du är kanske rätt person för oss?

Arbetsuppgifter

I rollen som projektingenjör, kommer du att arbeta ute hos någon av våra kunder och arbeta med spännande och komplexa projekt. Tjänsten är ett vikariat som kan leda till vidare uppdrag.

Du kommer att självständigt ansvara för att planera, utveckla och hantera inköp, mindre projekt och olika administrativa uppgifter inom staben som hanterar frågor på en övergripande avdelningsnivå.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta följande:

- Administrativt stabsstöd som framtagande av beslutsunderlag, möterplanering, kallelser, diarieföring, protokollföring mm.

- Planera och delta i stabssamordningsmöten.

- Samordna och följa upp riskhantering inom staben enligt rutiner.

- Driva mindre projekt och inköp/avrop inom stabens ansvarsområde och på övergripande avdelningsnivå.

- Ansvara för avdelningens utbildningspaket, samt rutin för introduktion av nya medarbetare.

- Samordna hantering av avdelningens byggledarbilar.

- Stötta kvalitetssamordnare i genomförande av revisioner av projekt och entreprenör.

- Stötta kvalitetssamordnare i vidareutveckling av avdelningshandboken med tillhörande rutiner och arbetssätt på avdelningsnivå.

- Planera och projektledare avdelningskonferens.

- Fakturahantering i Agresso enligt fastställda rutiner.

- Hantera konsultförfrågningar och konsultavtal för stabsresurser.

Din bakgrund

Vi ser att du uppfyller följande obligatoriska krav:

- Besitter fem års erfarenhet av liknande uppdrag som projektingenjör, -administratör, - koordinator eller -handläggare.

- Besitter minst fem års erfarenhet av arbete inom trafikförsörjningssektorn.

- Besitter minst två års erfarenhet av arbete med upphandling och inköp.

- Besitter minst två års erfarenhet av fakturahantering och diarieföring.

- Besitter minst två års erfarenhet av framtagande av rutiner och arbetssätt.

- Besitter minst två års erfarenhet som kvalitetshandläggare.

Mervärdeskrav:

- Har arbetat i beställarroll i offentlig verksamhet i minst ett projekt/uppdrag.

- Har arbetat i systemen Agresso och Edit.

- Är erfaren av att jobba med konsultavtalsadministrativt.

Vi erbjuder

Då vi stenhårt tror på rättvisa, så har vi hoppat över alla överbetalda chefer, som sladdar in halv tio på morgonen. Du rapporterar därmed direkt till dig själv! Men, oroa dig inte, vi ingår alla i ATICC-laget och hjälper varandra så fort det behövs.

Vi erbjuder en arbetsplats, där det finns ett starkt engagemang för verksamheten och innehållsrika dagar. Bli en del av en gemenskap som är värdestyrd, omtänksam och som välkomnar mångfald! Vi tror på kraften i att arbeta i team för att ge de bästa resultaten; både för bolaget men också för teammedlemmarnas individuella ambitioner. Tillsammans skapar vi det företag, som vi vill att vi ska vara!

Vi har en rättvis och attraktiv lönemodell.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ATICC Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 11 augusti 2023

Postadress

Rålambsvägen 17
Stockholm, 11259

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

Projektledare till Teckentrup

Projektledare till Teckentrup

20 november 2024