OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du velat jobba på ett globalt företag som Projektinköpare? Nu har du möjligheten att arbeta tillsammans med ett glatt gäng med stark sammanhållning i en internationell miljö där du snabbt får erfarenhet. Missa inte denna chans, sök redan idag då vi tillsätter tjänsten omgående!
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som Projektinköpare kommer du kontrollera vilka behov som kommer finnas i och då kommer en del av dina arbetsuppgifter vara:
•Analysera olika leverantörer
•Samarbeta i med kollegor men också arbeta självständigt
•Samla ihop underlag för förfrågan, skicka ut offerter, behandla offerter.
Du erbjuds:
•Internationell och global koncern.
•Glatt gäng som gör saker tillsammans.
•Erfarna kollegor med bred kunskap och inkluderande kultur
•Avdelningsaktiviteter
•Fina väletablerade rutiner
OM FÖRETAGET
Företaget är en internationell teknikkoncern som tillhandahåller anläggningar, system, utrustning och tjänster för olika industrier. Bolaget är en av de teknologiska och globala marknadsledarna inom processindustrin som finns lokaliserade flera länder i världen. Du kommer vara del av ett spännande företag som värdesätter din utveckling.
DIN PROFIL
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du kommunikativ såväl internt som extern och har en bra samarbetsförmåga. Du har en förmåga att tänka strategisk och är orädd när det gäller att lyfta frågor som behöver diskuteras.
För att lyckas i rollen som Projektinköpare skall du inneha följande:
•Yrkeshögskola eller högskoleutbildning alt erfarenhet inom logistik
•Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du som Projektinköpare har något av följande:
•Erfarenhet från tillverkning eller tekniskt intresse
•Kunskaper inom mandarin
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan eventuellt gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Slut: 1 års uppdrag med möjlighet till förlängning.
Placeringsort: Växjö
Arbetstider: Kontorstid 8-17 med flex
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996