OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och har 6000 kontor i 70 länder. I Sverige har Adecco 4000 anställda och vi är rikstäckande med över 40 kontor från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi arbetar med uthyrning, rekrytering, outsourcing och personalomställning och är en fullsortimentsleverantör inom dessa områden. Adecco är ett auktoriserat medlemsföretag hos Bemanningsföretagen. Vi söker nu för kunds räkning en projektkoordinator för ett uthyrningsuppdrag på ca ett halvår. Du kommer att tillhöra det interna projektkontoret, som förutom att jobba med utveckling jobbar med projektstöd internt. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att delta i projekt av olika slag där du bl a hjälper till med tidsplaner, rapporteringar och fungerar som backup till projektledaren. Du kommer också att vara delaktig i utvecklingsarbetet och titta på framtagning av mallar, verktyg, ekonomiska uppföljnings modeller etc. Vi söker dig som har ett antal års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du bör ha arbetat med verksamhetsutveckling och projektarbete tidigare. Det är också önskvärt om du har någon typ av universitetsutbildning. Goda ekonomikunskaper är meriterande. Du måste också ha goda kunskaper i Officepaketet och även gärna ha kunskaper i MS Project. Att du har goda kunskaper i både svenska och engelska är också nödvändigt för att klara av tjänsten. Som person är du drivande och har lätt för att ta egna initiativ. Du är positiv och framåt och en generalist med god administrativ förmåga. Du tycker om att jobba självständigt och är duktig på att vara kreativ och se nya lösningar. Tjänsten ska tillsättas omgående och det är därför viktigt att du kan börja snarast. Rekryteringsprocessen kommer att pågå kontinuerligt under ansökningstiden och vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.