OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en Projektkoordinator för arbete hos ett av våra kundföretag. Dina arbetsuppgifter består bl a av att medverka i avropsprocesser gällande köp av främst IT-konsultjänster i flera statliga ramavtal. Såväl rådgivning som utbildning av intern personal gällande processer och regler ingår i arbetet. Din roll är koordinerande. Rapportering, uppföljning och handläggning av ärenden är också en del av dina sysslor. Du kommer även att delta i att utforma avtal och andra dokument. Kravprofil - Akademisk examen - Ett par års arbetslivserfarenhet inom ekonomi, juridik, inköp eller liknande - Meriterande med erfarenhet från inköpsavdelning - Du uttrycker dig väl i tal och skrift - Lotus Notes - MS Office - Duktig på Excel Du är utåtriktat och drivande. Du är stresstålig och serviceintriktad. I ditt arbete är du strukturerad och du har lätt för att analysera.