OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Keller Grundläggning AB söker just nu en projektkoordinator baserad i Lindome. Här erbjuds du en tjänst i en spännande bransch och ett företag i framkant. Goda möjligheter för personlig utveckling finns.
Dina uppgifter:
Supportar operativ chef/affärsområdeschef. Kundrelationer, produkt- och teknikutveckling
Supporterar projekt i tekniska samt organisatoriska uppgifter
Planerar/koordinerar resurser i projekt(en)
Håller i kontakter med beställare och underentreprenörer
Ekonomiska uppföljningar
Din profil:
Eftergymnasial utbildning som högskole- eller civilingenjör med relevant inriktning alternativt 2-5 års erfarenhet i arbetsledande position inom grundläggning
Goda kunskaper i Office-paketet med särskilt avseende på Excel
Det krävs att du kan svenska och engelska flytande i tal och skrift
B-körkort
Du är en noggrann och logiskt tänkande person som på ett handlingskraftigt sätt tar dig an ditt arbete
Du är flexibel och självgående och har stor strävan efter att utvecklas
Om tjänsten:
Provanställning 6 månader, därefter tillsvidare
Stationerad i Lindome
Resor i arbetet förekommer
För mer information kontakta Johan Hjortbrink, johan.hjortbrink@keller.com
Vår grund för din karriärstart: Vi arbetar i enlighet med vårt företags värderingar, alltid efter principen ”efterfråga och främja” Hos Keller får du användning av dina styrkor och vi kommer att utmana dig att utveckla dem ännu mer, genom att delta i utbildning, workshops och kunskapsutbyte med erfarna kollegor. Välkommen att bli en del av vårt team!
Skicka din ansökan till: recruitment.se@keller.com senast 2021-11-15. Märk din ansökan ”projektkoordinator”.