OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av projektkoordinering, besitter ett stort teknikintresse och vill arbeta på ett bolag i framkant? Trivs du med att arbeta tillsammans med kunder och drivna, engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar? Då kommer du trivas riktigt bra i den här rollen! Nu söker vi dig som vill vara med och påverka framtidens arbetsplats och som är nyfiken på att få projektleda och koordinera helhetslösningar åt våra största kunder inom koncernen.
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Arbetsbeskrivning
Som projektkoordinator inom Mötesteknik kommer du ingå i ett arbetslag med tre projektledare och tre koordinatorer. Rollen innebär ett helhetsansvar över leveransprocessen, där du kommer få driva hela eller delar av projekt åt våra större kunder.
I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:
- Äga, leda och koordinera projekt från början till slut inom Mötesteknik (https://www.officemanagement.se/motesteknik/)
- Samarbeta med kunder, säljare, tekniker och externa leverantörer för att nå projektets mål
- Löpande rapportera till berörda personer
- Vara proaktiv för att öka bolagets lönsamhet
- Kontinuerligt utveckla och effektivisera processer
Egenskaper och erfarenhet
Arbetet kräver att du är drivande och kan arbeta självständigt och strukturerat. Att vara positiv, kommunikativ och ha en hög servicekänsla ser vi som en förutsättning. Vidare är du bekväm med att fatta beslut och har förmågan att kunna omprioritera ditt arbete och agera flexibelt.
För att lyckas i denna roll tror vi dessutom att du:
- Har erfarenhet av att arbeta i projektform med ansvarsfördelning och tydliga deadlines
- Besitter ett stort intresse för tekniska lösningar
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt då detta används i det dagliga arbetet
- Trivs med att leda och organisera personal
Har du dessutom projektlett lösningar inom Mötesteknik eller IT tidigare, ser vi det som meriterande.
Vi erbjuder
- Great Place To Work-certiferad arbetsplats 2020&2021
- Fantastiska kollegor
- Rikslunchkort & Förmånsportalen Benify
- Friskvårdstimme att nyttja på arbetstid varje vecka
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Linköping
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Jonas Hällkvist på Jonas.hallkvist@officemanagement.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson