OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till april 2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det kan finnas möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Du får veta mer om företaget vid första samtalet med rekryterare. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Du ingår i ett team om 7 person som arbetar med projekt, där samarbete med projektledare och övriga i teamet är en viktig del i rollen. Du utgår från kontoret och är ute för att koordinera utbildningar och konferenser i snitt en gång i veckan. Därtill har du möjlighet att arbeta hemifrån 2–3 dagar i veckan.
Arbetsuppgifter:
I rollen som projektkoordinator arbetar du tillsammans med projektledaren med tre olika delar, planering, genomförande och uppföljning av utbildningar och konferenser. Inom den första delen planering kan arbetsuppgifter innebära att du ser till att rätt lokal och utrustning är bokad och vid genomförande är exempel på arbetsuppgifter att se till att utbildningen startar enligt planerat, att föreläsaren har det som behövs och att guida deltagare vid behov på utbildningsplatsen. Därtill inom området uppföljning, förväntas du tillsammans med projektledaren samverka kring att ta fram och revidera kursmaterial, offerter och ekonomiska sammanställningar. Vidare arbetar du med deltagarhantering och service för deltagare, medlemmar och andra intressenter i samband med kurser, konferenser och övriga aktiviteter. Exempelvis kan det vara att besvara frågor kopplat till innehållet i kurser eller praktiska frågor.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Slutförd gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en administrativ och koordinerande roll
• Meriterande om du har erfarenhet från arbetat i något CRM-system eller i ett annat bokningssystem
Vi tror att du är strukturerad då arbetet kräver att du har stenkoll på deadlines och kalendrar, då du driver flera projekt samtidigt. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och du tycker det är roligt med problemlösning, du är duktig på att se vad som behöver göras och tar tag i uppgifterna direkt. Därtill är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra och ser ett värde i att samarbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: projektkoordinator, projektadministration, projekt, koordinator, utbildningar, samordning, konferenser, administration, heltid, Stockholm, centralt
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund