OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
till projektet - När kommunerna sätter forskningsagendan
För fullständig annons se: www.slu.se/lediga-tjanster
Arbetsuppgifter: Projektkoordinatorn ska medverka i organisation och
genomförande av projektets olika aktiviteter och ingå som administrativt- och
genomförandestöd i projektledningen. I arbetet ingår omfattande kontakter
med forskare, kommundoktorander, handledare, kommunala tjänstemän och
politiker.
Kvalifikationer: Vår projektkoordinator bör ha akademisk examen omfattande minst fyra år varav minst ett år på avancerad nivå. Erfarenhet av projektkoordinering och projektledning och av kommunal verksamhet är kvalificerande. Du ska vara utåtriktad och välorganiserad och ha vana vid eller fallenhet för omfattande externa kontakter och att ha många arbetsuppgifter pågående samtidigt. Du ska vara noggrann och orädd. Du ska vara intresserad av forskning och samverkan mellan forskning och praktik och kanske kunna tänka dig att bli forskarstuderande i framtiden med inriktning mot samverkan och organisationers och professionellas lärande. Du ska vara intresserad av och van att skriva och du ska behärska engelska i tal och skrift.