Projektkoordinator / assistent till fordonsindustrin

Arbetsbeskrivning

Projektkoordinator / assistent till fordonsindustrin
Trivs du med att koordinera, arbeta administrativt och har minst 1 års relevant erfarenhet av liknande uppgifter? Skulle du dessutom beskriva dig som strukturerad, initiativtagande och serviceinriktad? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start i mars, en projektkoordinator / assistent till fordonsindustrin på Hisingen i Göteborg.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, med start i mars och fram till juli.

Arbetsbeskrivning
Vår kund verkar inom den globala fordonsindustrin och söker nu en administrativt skicklig projektkoordinator. Här assisterar du projektledaren och får en placering på Hisingen med goda bussförbindelser till såväl Backaplan som city.

Din arbetsuppgifter;

• planera, förbereda och kalla till möten där du står för det praktiska liksom agenda. Du följer också upp åtgärder vid behov.
• supporta med material för möten, workshops och administrera gruppaktiviteter.
• sköta nyhetsbrev och svara för att rätt information (eller status) går fram till berörda personer.
Kvalifikationer
Här behöver du;

• minst 1 års relevant erfarenhet, med fördel som projektkoordinator och gärna från tillverkningsindustrin.
• gymnasieutbildning, företrädesvis också eftergymnasiala studier i förändringsledning och/eller gap-analys.
• goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift liksom god datorvana.
Du är rätt för oss om du är bra på att nå olika människor, samarbeta och åstadkomma resultat. Vi tänker att du är positiv, med en ljus syn på arbete och trivs med parallella processer. Visst är du noggrann och kvalitetsinriktad men också lyhörd och flexibel. Är du dessutom hjälpsam, ansvarstagande och framåt? Då kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-03-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Martin Sjögren | martin.sjogren@randstad.se [ mailto:martin.sjogren@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 1 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024