Projektkoordinator för att implementera nya HR-processer samt systemstöd...

Projektkoordinator för att implementera nya HR-processer samt systemstöd...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning
Kunden söker en projektkoordinator för att implementera nya HR-processer samt systemstöd. Projektet innefattar att se över samt implementera nya processer, systemstöd och leverantörer för ett antal områden inom HR och produktion.

Arbetsuppgifter:

Du kommer vara ansvarig för att projektplanen är uppdaterad, håller i t.ex. risk och issue-loggar, beslutsloggar och action-loggar, samt koordinerar proaktivt projektets delprojekt och arbetsströmmar. Därutöver ingår att dokumentera processer och rutiner inom löneområdet i syfte att kunna överlämna dessa till mottagande organisation HR Shared Service Center. Du ska även kunna driva andra arbetsuppgifter i projektet, såsom delta i möten och workshops, dokumentera utkomst av möten, ta mötesanteckningar, bidra i framtagande av beslutsunderlag till styrgrupper och ledning, simulera tidplaner, etc.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Akademisk examen
- God och dokumenterad förmåga av att driva och/eller koordinera aktiviteter eller projekt, hög kunskapsnivå inom excel och power point.
- Erfarenhet av att dokumentera processer och rutiner.
- Mycket strukturerad och analytisk person med ett stort personligt driv och mycket god samarbetsförmåga, som flexibelt kan ta sig an olika arbetsuppgifter och skifta fokus vid behov.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Tidigare erfarenhet av att ha arbetat i projektform och med fördel i komplexa projekt.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024