OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker Komet en projektkoordinator till inköps- och marknadsavdelningen. Kunden är en fullservicegrossist för restauranger, storkök och servicehandel i både Sverige och Norge. Företaget är en av Nordens ledande leverantörer, omsatte år 2006 6,7 miljarder SEK och har ca 1000 anställda på tio orter i Sverige och Norge. Företagets kontor i Göteborg är beläget i Partille. Som projektkoordinator kommer du att ansvara för den nya utrustningskatalogen som ska produceras under första halvåret 2008. Projektet drivs av inköpsavdelningen i Partille och marknadsavdelningen i Stockholm. Din främsta arbetsuppgift är att vara spindeln i nätet under produktionen av den nya katalogen samt ge support till projektledare och kategoriansvariga. Du sammankallar till projektmöten, protokollför, sammanställer och analyserar information, statistik och offerter samt gör layout och uppdaterar produktinformation i den externa databasen. Är du den vi söker? Du är driven, självgående, strukturerad och trivs som allra bäst i rollen som organisatör och spindeln i nätet. Du är kommunikativ och förtroendeingivande med förmåga att behålla helhetssynen samtidigt som du behärskar administration och fokus på detaljer. Ett krav är att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i projekt och/eller som spindeln i nätet. Du har kunskaper i Excel, ett plus är om du även har erfarenhet inom restaurangbranschen. Information om uppdraget: Sista ansökningsdag: 2007-12-13 Start: 2008-01-02 Omfattning: Projektanställning t.o.m. 2008-06-30 Arbetstider: Heltid, kontorstider Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.