Projektkoordinator inom fastighetsförvaltning

Projektkoordinator inom fastighetsförvaltning

Arbetsbeskrivning

Projektkoordinator/underhållsplanerare inom fastighetsförvaltning

Vår kund har skött förvaltning av hyresfastigheter och bostadsrättsföreningar i drygt 20 år. De arbetar med helhetsförvaltning och erbjuder därmed såväl ekonomisk och teknisk förvaltning, som Byggservice samt Fastighetsservice och teknisk skötsel. Deras tjänster och produkter matchas efter kundens behov. Med absolut kundfokus står de för personlig förvaltning, helhetssyn och att överträffa kundernas förväntningar. De är ca. 25 anställda och finns i gemensamma trevliga lokaler i Högsbo. 

Denna tjänst ger en möjlighet att få vara med att utveckla och driva rollen som projektkoordinator/underhållsplanerare inom den tekniska förvaltningen, i ett expansivt företag med positiv anda, affärsmässighet och närhet till kunderna. Du kommer jobba väldigt mycket med underhållsplaner och även vara med att utveckla dem.

Du ansvarar för att utveckla och arbeta taktiskt och operativt med intern-  och externkommunikation och säkerställa att vår kund har välinformerade bostads- och lokalhyresgäster, bostadsrättsägare, kunder och medarbetare i samband med både små och stora tekniska projekt.

Som projektkoordinator/underhållsplanerare inom tjänsteområdet Teknisk förvaltning kommer du att arbeta nära tillsammans med de tekniska projektledarna för att säkerställa att all information runt de olika projekten sammanställs på ett enkelt och informativt sätt samt koordinerar informationen till alla berörda parter. Att arbeta med konkreta kommunikationslösningar för olika verksamheter, projekt och aktiviteter inom bolaget samt centrala kommunikationsinsatser internt och externt. Att vara stöd/rådgivare i kommunikationsfrågor och aktivt bidra till en mer kommunikativ organisation.
 
Konkreta arbetsexempel: Annonsera om kommande renoveringar eller driftstopp
Hålla informationsmöten om vad som gäller vid större tekniska projekt (ex. stambyte)
Bemöta projektkommentarer via sociala medier
Bemöta boende som är påverkade av projekten
Dag- och kvällsmöten med styrelse, fastighetsägare och boenden.
Utveckla hemsida för projekt som tar emot frågor och lägger ut information
Skapa Powerpointpresentationer för projektet och dess mottagare
Vi ser att du har: Erfarenhet inom området sedan tidigare.
Har arbetat med underhållsplaner tidigare.
Har antingen en eftergymnasial utbildning inom fastighet/kommunikation/bygg och/eller erfarenhet av projektkoordinering/administration inom fastighetsbranschen.
Är bekant med bransch termer inom fastighetsbranschen och då med fördel inom teknisk förvaltning.
Ha systemkunskap från PowerPoint och/eller Adobe.
Vana av att arbeta i parallella processer och vara väldigt strukturerad.

För att trivas i rollen som projektkoordinator/underhållsplanerare inom tjänsteområdet Teknisk förvaltning hos vår kund gillar du att arbeta självständigt och driva dina frågor samt ser vad som behöver göras. Du har pondus och ett driv som smittar av sig på din omgivning, samt att du har god servicekänsla gentemot kunder och medarbetare. 

Tveka inte med att skicka in din ansökan på mejl till jimmy.eriksson@prowork.se redan idag. Inkludera CV samt personligt brev. Vid ytterligare frågor kontakta ansvarig rekryterare Jimmy på 0733-324014.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Prowork Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2021
  • Ansök senast: 5 november 2021

Postadress

Odinsgatan 13
Göteborg, 41103

Liknande jobb


19 november 2024

18 november 2024

Fastighets- och anläggningsingenjör

18 oktober 2024