OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Vill du arbeta som projektkoordinator inom Real Estate? Brinner du för att lösa problem, organisera och skapa struktur? Då kan det här vara rätt jobb för dig! Vi söker en projektkoordinator som kommer att assistera chefer inom verksamheten för fastighetsförvaltning inom en global fordonsindustri. Uppdraget kommer att starta i början av augusti och pågå fram till och med 2016-02-05 med möjlighet till förlängning.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
I rollen som projektkoordinator på fastighetsförvaltningsavdelningen kommer du att ha en tvådelad roll som dels innebär att du kommer att arbeta med administration av leasingkontrakt samt fastighetskoordination. Genom att supporta cheferna på avdelningen administrativt med att strukturera inköp och faktureringsärenden, kommer du att bidra till att hålla nere och kontrollera kostnaderna för fastigheter inom företaget samt arbeta proaktivt för att behålla fastigheternas värde. Det kommer även ingå i ditt ansvar att hålla koll på hyreskontrakt och leasingavtalsvillkor samt utgångsdatum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:
- Administration
- Orderhantering
- Registrering av investeringar i system
- Följa upp och rapportera om investeringsprojekt till berörda chefer
- Inköp
- Fakturahantering
- Arbete i affärssystem som SAP/R3, Office och EBD
- Leasingkontrakt
- Följa upp och kontrollera leasingavtal
Utbildning/erfarenhet
Vi tror att du som söker har en högskoleutbildning inom ekonomi, administration eller liknande erfarenhet och det är mycket meriterande med tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen. Vi tror att du som söker har några års erfarenhet från administration och gärna ifrån projekt av något slag. Vi tror att är serviceinriktad, problemlösande och flexibel som person och att du gillar att skapa struktur och ordning och reda. Vi ser framför oss en kommunikativ och social person som trivs att arbeta tillsammans med andra men som också gillar att ta eget ansvar. För den här tjänsten krävs det goda kunskaper i svenska och engelska språket och det är mycket meriterande med erfarenhet av MS Office, SAP/R3 samt EBD.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Thunholm Reinhold
Malin Sager
Johanna Heimer
Christian Aronsson
Nathalie Rodriguez
Jasmina Dedeic
Sara Jägevall
Marcus Kahanek
Carolina Werner
Nele Turemark