Projektkoordinator på deltid till Jobbsprånget

Projektkoordinator på deltid till Jobbsprånget

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en spännande organisation som gör skillnad i samhället? I den här rollen erbjuds du ett meriterande extrajobb inom administration med engagerade kollegor. Sök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Jobbsprånget är en så kallad social entreprenör vars syfte är att få ut utrikes födda akademiker till svenska arbetsgivare. Verksamheten är störst i Sverige inom området och växer snabbt. De består idag av sexton medarbetare och är placerade mitt i city i attraktiva lokaler. I rollen som projektkoordinator kommer du att tillhöra ett expanderande team bestående av kommunikatörer och säljare, och rapportera till ledning. Miljön präglas av en start up-känsla och en positiv stämning med högt i tak och alla i teamet har ett stort samhällsengagemang.

Som Projektkoordinator kommer du att arbeta administrativt och koordinerande. Bland annat kommer du att:
- Stötta organisationen och fungera som säljstöd för ledningen och säljarna. Du kommer till exempel att arbeta i deras säljstödssystem (Salesforce) med uppdateringar, målgruppsindelningar och utskick samt koordinera kundträffar.
- Sammanställa rapporter kopplade till Jobbsprånget.
- Vidare kommer du ha ett extra ansvar för aktiviteter, bland annat i kontakt med Arbetsförmedlingen samt ansvar för backoffice-relaterade arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på universitet/högskola med minst 1 år kvar av studier.
- Har grundläggande kunskaper inom Excel, samt gärna inom att genomföra undersökningar och sammanställa resultat.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, eftersom du kommer att använda dig av dessa språk i tjänsten.
- Har minst 6 månaders arbetslivserfarenhet.
- Har god systemvana och snabbt kan sätta dig in i nya system.

Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet av att arbeta i CRM-system, gärna Salesforce.

Som person är du strukturerad och kan hantera flera arbetsuppgifter och deadlines parallellt samt göra genomtänkta prioriteringar. Vi ser även att du är noggrann, professionell och bra på att samarbeta. Rollen passar dig som är analytisk, och som trivs i en koordinerande roll där du får ta stort eget ansvar och möjlighet att lära dig arbeta i CRM-system. Vidare är du flexibel och kan anpassa sig snabbt vid förändringar.

Övrig information
- Start: I början av december/som senast i början av januari.
- Omfattning: Deltid, ca 2 dagar/vecka. Du kommer lägga ditt schema ihop med närmsta chef. Under lov finns möjlighet att arbeta något mer/mindre, om så önskas.
- Placering: Vasagatan 28. Möjlighet till remote-arbete när man är självständig i arbetet.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

3 oktober 2024

3 oktober 2024