OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu behöver vi tillfälligt förstärka vårt engagerade och ambitiösa gäng på enheten Kvalitet & Hållbarhet med en projektkoordinator för vårt bolagsövergripande arbete kring processer. Vi söker dig som har viss erfarenhet av arbete med processkartläggning och som vill vara med och skapa de bästa förutsättningarna för att verksamheten ska kunna nå sina mål.
Arbetsuppgifter
HFAB står inför ett byte av processystem från Visio till lednings- och processverktyget 2c8 vilket bland annat innebär att vi behöver föra över processer till 2c8.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Föra över befintliga processer från Visio till 2c8 och lägga upp helt nya processer i 2c8
• Stötta verksamheten i framtagande av processer och dess underprocesser genom att hålla workshops
• Hjälpa verksamheten att se möjligheter till utveckling i tidigare kartlagda processer
Du kommer att arbeta nära projektledaren för systembytet som kommer vara ditt närmaste bollplank samt de medarbetare inom HFAB som arbetar i processerna som kartläggs.
Egenskaper och kvalifikationer
För att lyckas i uppdraget:
• har du erfarenhet av att arbeta i processverktyg så som Visio eller 2C8
• har du vana av att arbeta både självständigt och i grupp
• har förmåga att prioritera och organisera ditt arbete
• är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och lätt för att uttrycka dig i såväl ta som skrift
• har god datavana och kunskap i Office-paketet
Vi söker dig som till exempel är nyutexaminerad från högskola, KY/YH-utbildning, eller motsvarande. Som person är du noggrann, pedagogisk, ansvarsfull med stark känsla för service. Som en hjälpsam lagspelare på HFAB blir du delaktig i arbetet att utveckla framtidens hållbara samhälle.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, möjligheten till att bidra till verksamhetens utveckling och arbetsglädjen på jobbet.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid med tillträde i slutet av augusti eller enligt överenskommelse och varar till och med december 2022. Rekrytering kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdagen är den 29 juni 2022.
Halmstads Fastighets AB ägs av Halmstads Kommun. Bostadsbolaget
omsätter drygt 750 miljoner kronor och har cirka 130 anställda.
Fastigheterna, som består av drygt 10 500 lägenheter och lokaler,
värderas till cirka 12 miljarder kronor.
Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lennart Svensson, Fastighetsutvecklingschef
070-306 28 55
Viktoria Hägg, HR-chef
035-138321
Per Lidetun, Distriktschef
035-138420
Mikael Olsson, Facklig representant - Fastighetsanställdas
035-140230
Jonas Stark, Ekonomichef
035-138404
Carin Ottosson, Affärsområdeschef Lokaler
035-13 83 65
Jonas Stark, Ekonomichef
035-13 84 04
Viktoria Hägg,
Carin Ottosson, Distriktschef
035-13 83 65
Malin Paulsson, HR-koordinator
035-138388