OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och lösningsorienterad person redo för nästa utmaning? Vill du arbeta på ett dynamiskt företag som ständigt letar utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som ser både detaljer och helheten i allt som rör administration!
Om tjänsten
Perido söker en Projektkoordinator till en av våra kunder, nämligen en stor aktör och ett välkänt namn inom fordonsindustrin. Du blir en del av en fartfylld och dynamisk organisation där ni vägleder, inspirerar och uppmuntrar varandra. Tjänsten är placerad på kontoret i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en projektkoordinator till en avdelning som arbetar med forskning och utveckling. Dina ansvarsområden består av att samordna kompetens och leda utbildning inom Vehicle Propulsion genom att hjälpa chefer att skapa rätt utbildningsunderlag inom området. Du kommer att vara avdelningens kontakt för allt som rör utbildning och annat kopplat till dess administration. Du hanterar:
Operativa frågor
Affärsenhetens inlärningsbehov
Ansökningsblanketter för utbildningar
Vara uppmärksam på framtida inlärningsbehov för enheten
Samordnar möten, resor och evenemang
Förbättra administrativa processer
Här har du chansen att utveckla dina personliga styrkor inom kompetensutveckling, utbildningsledarskap och både intern som extern kommunikation.
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen ser vi att du är driven och initiativtagande person som ständigt ser utvecklingsområden. Du är organiseras, analytisk och har en god förmåga att se detaljer. Vi tror att du arbetar på ett effektivt sätt, och därmed vet hur du ska prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är van att arbeta i ett högt tempo, och trivs på en arbetsplats som ständigt utvecklas och förbättras. Vi tror även att du kan arbeta både i team och självständigt, ständigt med servicekänslan i fokus.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Du har lång erfarenhet som kompetenssamordnare, affärsassistent eller flera års
erfarenhet av liknande administrativa roller
Goda kunskaper i MS Office
God lösningsförmåga
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-08-31. Start 2022-09-01.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Sandra Gudmundsson som kan nås på mejl sandra.gudmundsson@perido.se.Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33333 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.