Projektkoordinator sökes till AddContext

Projektkoordinator sökes till AddContext

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och flexibel person med erfarenhet av administrativt arbete och en förståelse för offentlig verksamhet? AddContext söker nu en projektkoordinator på deltid som kan bidra till att hantera och koordinera våra projekt samt stödja vårt team med administrativa uppgifter.

OM TJÄNSTEN
Företaget heter Addcontext och är en företagsspecialist som erbjuder stöd samt skräddarsydda och effektiva lösningar inom verksamhetsutveckling och säkerhetsfrågor. Företaget samarbetar med organisationer och företag som behöver hantera komplexa utmaningar. Genom strategisk rådgivning, utbildning och föreläsningar hjälper AddContext sina kunder att omvandla problem till meningsfulla och hanterbara åtgärder.

Som projektkoordinator på AddContext kommer du att ha en administrativ roll där du till stor del kommer stödja projektledare och projektkoordinatorer inom olika pågående projekt. Med dina IT-kunskaper kommer du att förbättra strukturer och processer, analysera arbetsflöden och identifiera mönster för att föreslå förbättringar. Rollen kräver att du är socialt smart och vågar ta plats i teamet, och vi söker en flexibel person som vill växa med rollen.

Du erbjuds
- Att arbeta med kunniga och samarbetsintriktade kollegor som värdesätter initiativ.
- Involvering i varierande och intressanta projekt inom offentlig verksamhet
- Ett flexibelt arbete

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera och underhålla backlogg för pågående projekt.
* Koordinera veckovisa uppgifter och aktiviteter.
* Stödja kollegor med administrativa arbetsuppgifter
* Analysera arbetsflöden och identifiera mönster för att föreslå förbättringar.


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och projektkoordinering.
- Har arbetat inom offentlig verksamhet
- Har goda IT-kunskaper
- Kan svenska flytande i både tal och skrift
- Kan enklare redigering av hemsidor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper
- Ansvarstagande
- Kommunikativ
- Förändringsbenägen

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2024
  • Ansök senast: 13 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 september 2024

27 september 2024

Administratör

27 september 2024

Klinikadministratör, Akutkliniken, Umeå

27 september 2024