Projektkoordinator sökes till Tech-bolaget Adway!

Projektkoordinator sökes till Tech-bolaget Adway!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och noggrann person som gillar när det händer saker runt dig? Har du dessutom ett tekniskt intresse och är serviceinriktad så är den här tjänsten för dig! Adway söker nu en projektkoordinator till sitt kontor i Göteborg med omgående start. Följ med på Adways tillväxtresa och ansök om tjänsten redan idag då urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
I rollen som projektkoordinator hos Adway arbetar du administrativt på företagets kontor i Göteborg. Du kommer att ingå i företagets tech-team där du kommer ha ett nära samarbete med företagets tekniska projektledare. Arbetsuppgifterna varierar då du kommer jobba i olika projekt som är mellan 4–6 veckor långa och även ha fler projekt i gång samtidigt, det är därför en förutsättning att du är strukturerad och noggrann i arbetet. Kontoret präglas av en familjär och härlig stämning där det är ett högt tempo i en föränderlig miljö. Adway satsar mycket på sina anställda och söker dig som vill lära dig nytt och växa tillsammans med dom.

#

Du erbjuds


* Ett utökat kontaktnät med många av Sveriges största bolag!
* Ta del av en spännande tillväxtsresa där du kan göra stor skillnad för företagets utveckling!
* Ett modernt kontor i centrala Göteborg med gratis snacks och dryck!
* Härliga kollegor som inte är blygsamma för att fira rejält på fredagseftermiddagarna!


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande då du arbetar i en bred och stöttande roll. En arbetsdag kan bland annat innebära att:


* Stötta projektledare med administrativa uppgifter
* Koordinera och strukturera upp arbetsuppgifter kopplat till de olika projekten
* Medverka i uppstartsmöten med kunder och antecka och dokumentera nödvändig information
* kommunikation med de olika interna avdelningarna för att säkerställa en enad front och en proffsig leverans


VI SÖKER DIG SOM
- Har god datorvana
- Minst ett års arbetslivserfarenhet
- Är obehindrad i såväl svenska som engelska i tal och skrift då det behövs för tjänsten

Det är meriterande om du:


* Har ett intresse för sociala medier


Som person är du:


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Självgående
* Noggrann


#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, med goda möjligheter till förlänging
* Placering: Göteborg, Andra Långgatan 46. Möjlighet till distansarbete, men främst sker arbete på kontoret


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Adway är ett ScaleUp-bolag med kontor i Göteborg, Stockholm och England och brinner för att hjälpa bolag att hitta de bästa kandidaterna på arbetsmarknaden. Detta gör dem genom att attrahera och konvertera topptalanger med hjälp av automatiserad jobbannonsering i sociala medier. Läs mer på deras hemsida!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2022
  • Ansök senast: 12 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


10 januari 2025

10 januari 2025

Informationsadministratör

Informationsadministratör

10 januari 2025