OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PRIMÄR är en koncern bestående av Primär Service Management, Primär Fastighetsförvaltning och Primär Lokalvård.
Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister – våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden – oavsett om det handlar om kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxial/fiberkabel från vår teknikavdelning.
PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 800 anställda och omsätter närmare 700 Mkr. Vårt huvudkontor finns i Göteborg men vi är verksamma i stora delar av landet.
I rollen som Projektkoordinator ingår du i ett stort och roligt flyttprojekt tillsammans med ett projektmanagement på plats hos en av våra kunder.
Du erbjuds ett omväxlande arbete där du själv får vara med och utveckla och påverka leveransen i projektet.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Koordinera, organisera och implementera de olika servicetjänsterna för nya hyresgäster såsom kaffemaskiner, växter ,frukt, lokalvård m.m enligt tidsplan
• Sammankalla till möten samt presentera resultat från de olika delprojekt som kommer att finnas under denna projektperiod
• Kvalitetssäkring av de olika servicetjänsterna
• Implementera post och godsrutiner
• Påfyllnad av förbrukningsmaterial såsom kontorsmaterial, kaffeförbrukning och liknande i de nya lokalerna
• Passerkortshantering
Din profil
Vi söker dig med minst 2 års erfarenhet i liknande roller. Du är trygg i dig själv och trivs med att jobba i tidsbegränsade uppdrag. Rollen ställer höga krav på servicekänsla mot kund, noggrannhet och flexibilitet.
Som person är du lösningsorienterad och du trivs i en självständig roll. Vidare är du flexibel, prestigelös och du hugger i där det behövs.
Personliga egenskaper
Våra kunder förväntar sig högsta service och kvalité. Därför söker vi dig som är serviceinriktad, tycker om kundkontakter, är engagerad och kan jobba både självständigt och i team med dina kollegor. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälp andra och du anstränger dig i att leverera bra lösningar. Som person är du ansvarsfull, ordningsam, strukturerad och du följer upp dina åtaganden både mot kund samt entreprenörer. Du är van att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa problem i högt tempo. Datorvana och hantera det svenska språket i tal och skrift är ett krav.
På PRIMÄR arbetar vi utifrån våra värderingar Tillsammans, Framåt och Kul och vi vill gärna att du delar dessa värderingar med oss. Vidare uppskattar vi att du som person är nyfiken och positiv, har initiativförmåga och kan skapa positiva kontakter såväl internt som externt.
Vi erbjuder
Som medarbetare på Primär erbjuds du ett kreativt och omväxlande arbete i fastighetsbranschen. Tjänsten är en projektanställning med tillsättning 2023-08-21 t.o.m 2024-01-19.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionschef Linnéa Stigsdotter 070-7511727
Välkommen att skicka in din ansökan!