Projektkoordinator till företag aktivt inom miljö- och geoteknik - Göteborg

Projektkoordinator till företag aktivt inom miljö- och geoteknik - Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av projektarbete och kundkontakt? Söker du en kul tjänst där många av projekten har externt fokus? Är du också driven, strukturerad och lösningsorienterad så måste du läsa vidare!
Beskrivning
Perido söker en projektkoordinator till vår kund som arbetar med projekt inom infrastruktur, gruv- och tillverkningsindustrin. Företaget är en global aktör med 7000 medarbetare världen över och ett flertal kontor i Norden. Denna tjänst är placerad i Göteborg.
Här kommer du i din roll som projektkoordinator att verka mellan projektledare/uppdragsledare och ekonomiavdelningen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: att skriva mötesanteckningar, hantera projektdokumentation, vara ett stöd till projektledarna med fakturering och administration, etc. För den här rollen krävs det att du är flexibel och ställer upp när det behövs och det är viktigt att du intresserar dig för företagets kunder och uppdrag då många av projekten är av extern karaktär. Du blir helt enkelt här lite av en spindel i nätet – m.a.o. en koordinator!
För att lyckas i rollen så söker vi dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i projekt, gärna i en konsultorganisation, med tidigare erfarenhet av kundkontakt. Vi tror att du som söker det här uppdraget är en noggrann person med stort driv och engagemang som alltid är mån om att leverera med hög kvalitet. Du arbetar strukturerat och lösningsorienterat, och du trivs när arbetstempot är högt. Här erbjuds du ett uppdrag med stimulerande arbetsuppgifter där du blir en viktig del av organisationen. Vidare ser vi att du är trygg i din engelska, både skriftligt och muntligt, samt är duktig på siffror och uträkningar.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
Minst två års erfarenhet av administration
Erfarenhet av projektarbete och kundkontakt
Goda kunskaper i Officepaketet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande:
Arbete i konsultorganisation

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare med 6 månaders provanställning med chans till överrekrytering till kund. Tillträde i början av april.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. 
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vi är ett av de största konsultföretagen för tjänstemän i Sverige, och det skapar möjligheter. Möjligheter för dig att arbeta i engagerande roller, på såväl stora välkända bolag som mindre mer familjära företag och samhällsnyttiga offentliga verksamheter, inom en mängd spännande branscher! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet genom interna undersökningar år efter år. När vi anställer dig som konsult ser vi på dig långsiktigt, oavsett om uppdraget du anställs för just idag är kortsiktigt. Vi tror på våra anställda och kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. För oss är det även en självklarhet med kollektivavtal och hälsofrämjande aktiviteter. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31593 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2020
  • Ansök senast: 9 april 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024